Sesje zdjęciowe

Po narodzinach mojej córeczki kupiłam lustrzankę cyfrową i pokochałam dziecięcą fotografię.

Zdjęcia zatrzymują chwilę,przywołują wspomnienia tak że każdy z Nas powinien mieć w domu album z dziecięcych lat...

Jeśli zdecydujecie się na sesję zdjęciową w moim wykonaniu, to gwarantuję Wam 100% zadowolenia !

Posiadam wiele czapeczek i przebrań dziecięcych,min.
diabełka,aniołka,mikołaja,króliczka,biedronki,motylka,magika...
Cały czas są tworzone nowe stroje i czapeczki.

Zapraszam Was na sesję dziecięce.




oraz na:

Gorąco zapraszam rodziców maluszków do 3 tygodnia życia na sesję noworodkową. Jest to najlepszy czas na wykonanie sesji,a dlaczego tak wcześnie? Kilku dniowe maluszki na ogół przesypiają większą część dnia i ciałka dzieciaczków są elastyczne,możne więc je ładnie układać bez obaw,że zrobimy dzidziusiowi krzywdę. Po 3 tygodniach maluszki są już co raz bardziej zainteresowane światem i uśpienie ich może stanowić problem. Sesja może odbyć się u mnie lub u Was w domu;) Posiadam wszelkie gadżety,kocyki,czapeczki ,więc nie ma się o co martwić. Jestem też otwarta na Wasze propozycje! Jeśli jest ładna pogoda to polecam sesje plenerowe. Sesja maluszka trwa ok.3-4 godziny,w tym czasie maluszka trzeba nakarmić czy przytulić,aby czuł się komfortowo. Na moich sesjach nie ma pośpiechu,przede wszystkim liczy się mały model i to On dyktuje warunki. Posiadam mały grzejnik elektryczny,więc maluszkowi na pewno nie będzie zimno.